Consultanţă creare site

Prezenţa online este vitală atât pentru o companie de dimensiuni mici cât şi pentru un gigant
economic. Un pachet de Consultanţă creare site, cu un design profesional te ajută să-ţi
defineşti corespunzător imaginea virtuală a afacerii tale. Cu ajutorul unui site web te poţi
adresa acestor persoane, îţi poţi expune propria ofertă de produse şi servicii web design
la un preţ scăzut, 24h / zi, 7 zile / săptămână.

Servicii web design eficiente şi productive pentru business-ul tău!

De ce este important să beneficiezi de servicii web design performante?
Pentru că website-ul tău trebuie să fie oglinda afacerii tale
în mediul online, un instrument care să interacţioneze
într-un mod cât mai eficient cu vizitatorii care, până
la urmă, sunt potenţiali consumatori. Website-ului îi revine sarcina
de a atrage cât mai mulţi vizitatori, de a prezenta compania, produsele
şi serviciile într-un mod cât mai atractiv .

Website-ul tău este blocat în trecut şi are nevoie de ajutor ?

Dacă site-ul tău arată învechit, fără viaţă şi necompetitiv sau dacă vrei să îi adaugi funcţionalităţi noi, te putem ajuta.
Serviciul nostru de redesign profesional de website-uri este ideal dacă vrei să-i dai vechiului site o nouă înfăţişare.
Designul şi gusturile evoluează şi de aceea primim cereri de la oameni ale carora siteuri nu îi mai reprezintă.
Serviciile de redesing profesional de site-uri web vin cu un preţ foarte scăzut şi sunt gata într-un timp scurt.

Servicii web de administrare site

Mentenanţa unui site web este un aspect critic al succesului unei companii pe internet.
Aceasta oferă stabilitate şi păstrează revenirea vizitatorilor (potenţiali client) pe site-ul firmei
dumneavoastră. În funcţie de necesităţile companiei dumneavoastră, putem să vă oferim
abonamente lunare sau intervenţii specifice, atât pentru site-uri web deja create cât şi pentru cel
dezvoltate de echipa noastră.

Lumea preferă să cumpere online pentru că totul este mult mai simplu.

Nu mai pierdem timp pe drum până la magazin şi înapoi şi
putem căuta ce vrem din comfortul propriei locuinţe. Îţi oferim
posibilitatea de a avea la dispoziţie un magazin online în cel mai scurt timp.
Deoarece dispunem de o platformă de e-commerce foarte bine pusă la punct, putem
crea şi livra magazine online atât afacerilor mici care sunt la început de drum,
cât şi afacerilor care au în oferta lor sute de mii de produse.

Înscriere în directoare româneşti şi străine

Condiţia absolut necesară pentru ca un website să îşi îndeplinească
rolul în planul de afaceri al unei companii, este ca acesta să fie vizitat.
Serviciul nostru de promovare a site-ului în directoare web va maximiza potenţialul
site-ului şi va contribui la vizibilitatea afacerii dumneavoastră.

Optimizare SEO on-page

Search Engine Optimization, abreviat SEO este procesul de optimizare al unui site / pagină
web pentru a facilita indexarea cât mai eficientă în motoarele de căutare,
şi pentru afişarea acestuia în primele rezultate ale căutării (SERP)
pentru anumite cuvinte cheie sau pentru un grup de cuvinte (target keywords).
Scopul final este generarea de trafic de calitate unui site web,
şi are drept rezultat final creşterea volumului vânzărilor firmei respective.

Servicii de publicare anunţuri

Publicarea unui anunţ în sute de web siteuri de anunţuri online,
într-un format comercial care să prezinte o cerere sau o ofertă,
un serviciu sau un produs prezentat în mediul online, urmareşte mai multe
avantaje. În afară de abordarea imediată a clienţilor interesaţi
de produsele / serviciile în cauză, valorificând fizic traficul web siteurilor
de anunţuri online (utilizatorii care accesează aceste web siteuri), prin procesul
de publicare a unui anunţ obţinem linkuri directe spre web siteul prezentat în
contextul anunţului, deci putem creşte PR web siteului promovat.

Politica de confidentialitate

1. Colectarea datelor personale

Solicitam anumite date personale in cazul in care doriti contactarea echipei noastre in scopul contractarii serviciilor pe care le oferim, fie ca persoana fizica ori in numele unei companii, prin utilizarea formularului de contact de pe pagina noastra de contact.

2. Tipul de date personale pe care le colectam si in ce scop:

Nume si prenume – colectam aceste informatii pentru contactarea ulterioara, in vederea achizitionarii de catre dvs, a serviciilor noastre si deasemenea, pentru incheierea contractelor de servicii si facturarea serviciilor achizitionate.
Telefon – colectam aceste informatii pentru contactarea ulterioara, in vederea discutarii detaliilor serviciilor pentru care ne-ati contactat.
Email – colectam aceste informatii pentru contactarea ulterioara, in vederea discutarii detaliilor serviciilor pentru care ne-ati contactat.
Nume companie – pentru incheierea contractelor de servicii si facturarea serviciilor achizitionate.
Website actual – pentru identificarea nevoilor clientului si pentru oferirea de solutii pentru imbunatatirea acestuia.

3. De la cine colectam datele personale:

3.1 Direct de la dumneavoastra, atunci cand ne contactati telefonic
3.2 Electronic, folosind formularul de contact de pe pagina noastra ori cand ne trimiteti un email.

4. Furnizarea datelor personale este:

4.1 Voluntara, fara a avea in vedere incheierea ulterioara a unei relatii comerciale
4.2 Obligatorie, in vederea achizitionarii serviciilor noastre si implicit, pentru incheierea unei relatii comerciale si a inregistrarii fiscale a acesteia, inclusiv a facturarii.

5. Prelucrarea datelor personale are loc in urmatoarele situatii:

5.1 Atunci cand exista o cerere din partea clientilor/potentialilor clienti (cerere verbala sau scrisa).
5.2 Cand este necesara incheierea unei relatii comerciale, respectiv incheierea unui contract de prestari servicii pentru achizitionarea serviciilor noastre.
5.3 Atunci cand primim o cerere de oferta, indiferent de modul in care a fost trimisa (prin email, formular de contact, verbal).
5.4 Datele personale mai pot fi prelucrate atunci cand exista un contract de servicii intre compania noastra si client (spre exemplu, contract de mentenanta) iar datele transmise vor fi astfel stocate si utilizate pentru rezolvarea solcitarilor clientului.

6. Scopul prelucrarii datelor personale

6.1 Datele dvs. vor fi prelucrate numai in scopurile mentionate la punctul 2. din prezenta informare.
6.2 In cazul in care datele dvs vor trebui prelucrate in alte scopuri decat cele prezentate la punctul 2, va vom informa inainte de a le prelucra, iar acestea vor fi prelucrate numai cu acordul dumneavoastra.

7. Cookie-uri:

7.1 Cookie-urile sunt fragmente de informatie pe care site-ul le transfera utilizatorilor pentru a putea tine evidenta. In timp ce va aflati pe un site, cookie-urile salveaza preferintele dumneavoastra si astfel fac navigarea pe web mai usoara. Majoritatea website-urilor folosesc cookie-uri. Acestea nu sunt folosite pentru stocarea informatiilor personale, ele ne arata cum si cand vizitatorii folosesc site-ul, si ne ajuta sa vedem care sunt zonele populare si care nu sunt.
7.2 Folosim cookie-uri (texte speciale) pentru o buna evaluare a comportamentului utilizatorilor pe website-urile noastre in scopul oferirii serviciilor de marketing in mod corect si pentru ca utilizatorul sa poata beneficia de toate facilitatile site-ului pe care il viziteaza (formular de cumparaturi, magazin online, etc, in functie de specificul website-ului). informatiile pe care le colectam prin cookies si gif-uri transparente pentru a crea un „profil” al preferintelor dumneavoastra.
7.3 Puteti dezactiva cookie-urile folosind preferintele browserului. Astfel, puteti seta browser-ul sa refuze toate cookie-urile sau sa indice atunci cand un cookie este trimis. Insa, va aducem la cunostinta faptul ca, atunci cand cookie-urile sunt dezactivate, este foarte posibil ca anumite functionalitati ale website-ului sa nu poata fi folosite ori sa aiba o viteza de incarcare foarte lenta.

8. Dezvaluirea datelor personale

8.1. Datele dvs. personale pot fi dezvaluite anumitor destinatari, respectiv parteneri ai firmei noastre, in cazul in care prin contractarea serviciilor noastre, este necesar acest lucru . Refuzul de a transmite datele dvs., duce la imposibilitatea de a un anumit serviciu .

9. Perioada de stocare a datelor

9.1. Datele dvs vor fi stocate pe o perioada de timp limitata, respectiv pe toata perioada contractarii serviciilor si pana la expirarea duratei de contractare a acestora. Datele de facturare vor fi sterse conform obligatiilor impuse de lege in acest sens.

10. Transferul datelor personale in afara UE sau SEE

10.1 Intex Media nu transfera datele dvs. personale, catre tari din afara UE sau SEE.

11. Securitatea datelor personale

11.1 Securitatea informatiilor primite din partea vizitatorilor sau a clientilor, este foarte importanta pentru noi. Serverele pe care datele sunt stocate, au implementate masuri de siguranta, precum:
– recuperarea datelor personale
– descoperirea breselor de securitate
– descoperirea cauzelor breselor de Securitate
– limitarea incalcarii securitatii
In cazul in care descoperim faptul ca s-a produs o incalcare a securitatii datelor dvs personale, vom informa imediat managementul companiei titulare a serverelor, aceasta urmand a lua toate masurile pentru restabilirea securitatii datelor, va depune toate eforturile pentru atenuarea riscului imediat de producere a unui prejudiciu si va notifica Autoritatea de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, daca încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertatile persoanelor carora le-a fost afectata securitatea datelor personale.

12. Drepturile utilizatorilor

Conform noului Regulament GDPR, va prezentam in cele de mai jos, care sunt drepturile pe care le aveti in calitate de utilizatori/clienti ai Petrica & Matei Ambient S.R.L. .
Dreptul la informare – se refera la dreptul de a fi informati asupra tuturor aspectelor prezentate anterior.
Dreptul de acces – aveti dreptul de a obtine confirmarea din partea noastra ca prelucram sau nu datele cu caracter personal care va privesc si, in caz afirmativ, acces la datele respective si la informatii privind modalitatea in care sunt prelucrate datele.
Dreptul la opozitie – dreptul de a va opune prelucrarii datelor personale daca prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public. Deasemenea, daca prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveti dreptul de a va opune prelucrarii oricand.
Dreptul la portabilitatea datelor –aveti dreptul de a primi datele personale intr-un format care sa poata fi citit automat si care sa permita ca datele sa fie transmise direct altui operator.
Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – puteti solicita ca datele sa fie sterse, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care apar urmatoarele situatii: datele nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; iti retragi consimtamantul si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; te opui prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale; datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale.
Dreptul la restrictionarea datelor – aveti dreptul de a cere restrictionarea datelor pe o perioada de timp, de exemplu, in situatia in care s-a luat decizia stergerii datelor dumneavoastra iar dumneavoastra considerati ca va sunt utile in diferite situatii, precum exercitarea unui drept in instanta. Deasemenea, in cazul in care contestati acuratetea datelor ori prelucrarea este ilegala, puteti solicita restrictionarea datelor. Astfel, in urma primirii unei cereri din partea dumneavoastra si in urma verificarii acesteia, vom stopa prelucrarea datelor personale pe o perioada de timp.
Dreptul la rectificarea datelor – puteti solicita rectificarea anumitor date personale, in cazul in care acestea sunt incomplete sau inexacte. Astfel, in functie de scopul prelucrarii, puteti completa si apoi transmite datele personale care lipsesc sau nu sunt corecte, fiind posibila chiar completarea unei declaratii pentru conformitate.
Dreptul de a depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, atunci cand constatati ca v-au fost incalcate drepturile cu privire la prelucrarea datelor personale.

13. Cum ne puteti contacta

Pentru orice intrebari si orice solicitari cu privire la prelucrarea datelor personale, ne puteti contacta astfel:
pe email la adresa: office.intex.media@gmail.com
la numaru: 0731.107.847
Indiferent de modalitatea pe care o alegeti pentru transmiterea cererii catre noi, vom face tot posibilul sa rezolvam toate cererile si/sau plangerile intr-un timp cat mai scurt. In cazul in care raspunsul nostru nu v-a multumit, va puteti adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, Bucuresti).

Clienti nostri:

Web Design & Publicitate online